یهویی قرار شد فردا یه سفر هفت، هشت ساعته بریم تا تبریز. فرداش بریم خوی. اگه کارمون انجام نشه بریم وان. اگر انجام بشه برگردیم.
یعنی یا برای دو روز یا برای پنج روز وسیله جمع کنم.امشب یا فردا هم پریود میشم.این کارای یهویی مال بیستسالگی نبود؟
دوتا بادمجون تو یخچال داشتم که میخواستم دور کوفته قلقلی رژیمی بپیچم که اونم نشد و گذاشتم رو گاز کباب بشن و بعد بذارم فریزر.
امروز بابا عمل داشت ولی چون بیمه با بیمارستان به مشکل خورده، دکترش گفت بذار یکی دوهفته دیگه انجامش بدیم.
کلاس یوگای فردامم که هیچی.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر