۰۱ تیر ۱۴۰۵

 امروز همچنان تا ظهر در پی اکانت اینستا بودم ،بعدش حرصم گرفت زنگ زدم وقت گرفتم رفتم پدیکور، همش دارم به ادمهایی که تو پیجم بودن سالهاست فکر میکردم خیلیاشونو مدتهاست ندیدم، ولی از طریق پیج در ارتباط بودیم. پیجم پرایوت بود و تقریبا همه رو میشناختم. حدود هشتصد نفر، صلا حوصله ندارم دوباره برم دنبال همشون. اتفاقا خوشحال شدم یک سری رو دیگه ندارم شاید حدود صد نفر .

دیروز یه نفر اینجا نوشته بود که فکر کردن به یک پیج جدید بدون فکو فامیلو لذت بخشه، امروز به این نتیجه رسیدم که ایول راست میگه.  ولی دوباره فکر میکنم که چقدر حیف بود پیج عزیزم. عکسایی که دوست داشتم.....

شایدم از صفر دوباره ساختمش، شاید اصلا قسمت روزگار بوده که بیام این چالش بعد خوشم بیاد از نوشتن بعد پیجم بپره 

خل وچل شدم رفت

هیچ نظری موجود نیست: