۰۵ تیر ۱۴۰۵

فقط واسه اینکه به نوشتن پایبند باشم

برگشتیم خونه. نه به اینکه نمیخواستم برم، نه به اینکه دلم نمیخواست برگردم. دیدن یکدونه کرم شبتاب، و یک غروب خیلی قشنگ پایان خوبی برای این سفر بود. خیلی خستم و حوصله نوشتن رو هیچ ندارم. اگه کارنامه‌‌ی اعمال وجود نداشت، شاید نمینوشتم. نمیخوام اون پیوستگی روزهام رو خراب کنم. میخوام حداقل این کاری که دارم این روزها انجام میدم رو درست تا اخر بهش پایبند باشم. و اینکه چقدر نوشتن با لپتاپ حس بهتری داره تا با گوشی. 

الانه که بازی فرانسه و نروژ شروع بشه، هم ام باپه رو دوست دارم و هم هالند رو، امیدوارم بازی قشنگی بشه. 


هیچ نظری موجود نیست: