۰۲ تیر ۱۴۰۵

 من دیروز رسما به بیییییب رفتم،صبح داشتم پیج اینستاگراممو چک میکردم که یهو یدونه از این صفحه دایره اییا که تو واتس اپ فیلم میگیریم میفرستیم اومد ،اصلا حوصله جینگولک بازی نداشتم بستمش دوباره یکی دوتا عکس وپست دیدم که همون دایرهه اومد وهمچنان بستمش، وسپسسس دیگه پیجم نبود ،رفتم تو ایمیلا هر مزخرفی رو که گفته بود انجام دادم بعد از یکساعت ایمیل زد که ما کلا شمارو انداختیم بیرون خوشگلممم برو یه پیج دیگه بسلز قشنگم ، محلش ندادم نفهم بیشعورو، رفتم مبایل فروشیه همیشه کارامو انجام میده ،هراسون پریدم تو مغازه گفتم جریانو با یه ژستی که این که چیزی نیست الان درستش میکنم مبایلو گرفت واحراز هویت اینستا کردو گفت الان ایمیل میاد ،ایمیل اومد که ما بررسی کردیم شما با قوانین ما اشنا نیستی انداختیمت بیرون. 

و من همچنان محلش ندادم و رفتم مبایلیه بعدی ، حداقل اون بهم گفت بعلت وی پی ان این اتفاق افتاده ولی اونم کاری نتونست بکنه، یکی از دوستام شماره دو نفر اینکاره رو برام فرستاد زنگ زدم ،یارو گفت چند کا فالوور داشتی گفتم هفتصد نفر گفت برو بابا بالای صد کا ما 

۲ نظر:

Between Teal and Tangerine گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
Between Teal and Tangerine گفت...

این همون پسته است که گم‌شده بود؟