از همه جا سختتر، تمیز در آوردن گوشهها با بتونهست.. این دستگاه سمباده هم که خریدیم، نمیتونه گوشهها رو خوب و صاف ساب بزنه. اما اتاق داره شکل اتاق میشه! الان سمباده شماره هشتاد میزنم. یعد از ظهر دوباره بتونه زدم و بعدش میرم سمبادههای نرمتر مثل شماره صدوبیست و نهایتا دویست. به مرحلهای رسیدم که عکس دیوار انتهای اتاق رو فرستادم برا هوش مصنوعی و گفتم وسطش دوتا کتابخونه سفید فلان سایز میاد و بهم نشون بده با دیوار تیره و با دیوار گرم پر رنگ چطور میشن…
از سختیهای دیگه، کارهای نه چندان هیجانانگیزه! کلی کیسه نخاله درست شده… فقط پنجتا کیسه موکتها شد دیروز . امروز یک ساعت گاراژ رو داشتم مرتب میکردم که برای این نخالهها جا باز کنم… ده روز دیگه تعطیلات تابستون دخترها شروع میشه، امیدوارم افتتاحیه آفیسم به همون موقعها برسه جایی داشته باشم پناه ببرم.
از سختیهای دیگه، کارهای نه چندان هیجانانگیزه! کلی کیسه نخاله درست شده… فقط پنجتا کیسه موکتها شد دیروز . امروز یک ساعت گاراژ رو داشتم مرتب میکردم که برای این نخالهها جا باز کنم… ده روز دیگه تعطیلات تابستون دخترها شروع میشه، امیدوارم افتتاحیه آفیسم به همون موقعها برسه جایی داشته باشم پناه ببرم.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر