مرسدس سوسا داره گراسیاس آ لا ویدا میخونه و من قربون صدقهی صداش و خوندنش میرم.
هر وقت استوری میذارم ازش میمویسم بانوی دو عالم :)
رسیدبم ویلای دکست دخترک هوا خوبه و یه شرجی خاصیه. یادممیفته که بیست وچهار سال پیش همین روز اومدم تنهایی رشت و دیدمش و پیشش یه روز موندم . یه روز و یه شب که واسه هردومون عجیب و قشنگ و خاص گذشت.
امروز که آیدا از ایمیلهاش و تموم نشدن حرفهاشونو و از پایین ریختن هری دلش نوشت یادم به اون افتاد چون ما هم همینطکر بودیم.
دلم واسه اون دلهره تنگه.
سلامتی همتون 🥂
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر