۰۲ تیر ۱۴۰۵

روز بیستم به خیالم !

 مرسدس سوسا داره گراسیاس آ لا ویدا می‌خونه و من قربون صدقه‌ی صداش و خوندنش میرم. 

هر وقت استوری میذارم ازش می‌مویسم بانوی دو عالم :) 

رسیدبم ویلای دکست دخترک هوا خوبه و یه شرجی خاصیه. یادم‌میفته که  بیست وچهار سال پیش همین روز اومدم تنهایی رشت و دیدمش و پیشش یه روز موندم . یه روز و یه شب که واسه هردومون عجیب و قشنگ و خاص گذشت. 

امروز که آیدا از ایمیل‌هاش و تموم نشدن حرف‌هاشونو و از پایین ریختن هری دلش نوشت یادم به اون افتاد چون  ما هم همینطکر بودیم. 

دلم واسه اون دلهره تنگه.

سلامتی همتون 🥂

هیچ نظری موجود نیست: