اومدم پست روزم رو بذارم ولی طبق معنول به جای اینکه برم سرکار اصلی یه چرخ در حوالی کار اصلی زدم و پست آیدا رو دیدم. گفته: بریم و تگ کنیم پست هامون رو با تگ «دورهی یکم».
با اینکه حدس میزنم اکثرا میدونن که میشه درجا تگ زد به جای دونه دونه، کلاهی که سرکار میذارم رو سرم رو گذاشتم و گفتم نباید حدس زد و فرض کرد - هر یک نفر، یک نفره و این هم کار خوشآیندی و فانی نیست. پس، شروع کردم به داکیومنت کردن مراحل برای سرعت بخشیدن به پروسه. دونه دونه سکرینشات نگرفتم، لطفا به ترتیب اعداد برین جلو.
اینا رو از کامپیوتر اسکرینشات گرفتم با موبایل برازر کروم .چک کردم همینه.
کمک خواستین، کامنت بذارین.
پیشنیاز: همه پستهاتون تگ خودتون رو خورده باشه.
قدم ۱: همه پستهای خودتون رو بر اساس تگتون پیدا کنین.
قدم ۲: فعال کردن گزینهها
قدم ۳: انتخاب همه پستها و اپلای کردن تگ



هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر