احساس میکنم اینجا تعداد کسانی که تیتر میزنن مثلا بیست و سومین روز یا ۲۰ ژوئن یا یه ردی از تعداد میگذارن توی تیتر بیشتر شده، شما اینطور فکر نمیکنید؟ من بیشتر با موبایل میخونمتون و خودمم با موبایل مینویسم. توی موبایل نوشته ها اسم ندارن ، مگر اینکه بازشون کنم. دیگه از روی نوشته ها بهضی هاتون رو میتونم تشخیص بدم، باز نکرده. مثلا کی هیچ تیتری نداره، کی تاریخ تیتر میزنه، کی تعداد و …. خوشم میاد از این بازی.
حالا بعد از ۴۰ شب که آیدا از اینجا ریختمون بیرون کجا بساط کنیم؟
داشتم فکر میکردم یه وبلاگ واقعی بزنم و به نوشتن ادامه بدم. هرکی ام که دوست داشت منو بخونه، آدرس میدم بیاد اونجا. هر کدومتون هم خواستید به نوشتن ادامه بدید، آدرستونو بدید، دوست دارم بخونمتون. البته که میدونم بیشتر کیفش به همین دسته جمعی بودن و دورهمی بودنش هست. و صد البته به همین دیسیپلینی که داریم حفظ میکنیم.
حس خوبی دارم که متعلق به گروهی موقتی هستم که همگی باهم یه روتینی رو در یک بازه ی زمانی دارن حفظ میکنن. دسته جمعی با آدم های ناشناخته ای که ناشناس هم باقی میمانند.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر