۰۶ تیر ۱۴۰۵

کی رسیدین؟

 -کی رسیدین؟

+ما روز چهارشنبه ساعت دو کارمونو جمع کردیم و راه افتادیم که بریم فرودگاه پروازمون ساعت ۶ بود. ولی در حقیقت ساعت هشت بوردینگ کردن، از ورشو. ساعت ده رسیدیم برگامو و تقریبا تا ایربی‌ان‌بی‌مون پیاده رفتیم و یه لیمونچلو از یه بار محلی گرفتیم و خوابیدیم. در حقیقت تعطیلاتمون پنجشنبه و جمعه شد، دو روز. رفتیم لکو، شهر جنوب دریاچه کومو. 

روز اول رفتیم مرکز شهر، توی کوه‌هاست نزدیک دریاچه نیست. اونجا پولیور مردونه سه هزار یورو بود. یکم ویندوشاپینگ کردیم و منوی رستورانارو دیدیم و برگشتیم. روز دوم میخواستیم با کروز بریم بلاجو ولی آلارم هواشناسی برای بارش شدید و طوفان دادن، همه‌ی کروزا رو کنسل کردن. اون قسمت اینفلوئنسرا رو ندیدیم. ولی با این حال خیلی قشنگ بود، آب آبی و شفاف با منظره‌های کوه‌ها و خیابونای کوچیک با ردیف درختایی که منظم هرس شدن. طوفان ولی ساعت یک شب اومد، اینقدر شدت رعد و برق زیاد بود که آسمون سفید شده بود. در مجموع عالی و ریلکس بوده. پاستا و اسپیریتز خوردیم.

-وای چقد جالب، کی رسیدین؟

هیچ نظری موجود نیست: