تمرین روزمرهنویسی
بعد از قزوین گفتم یه کم پادکست گوش بدیم؟
چرخیدم و اپیزود زنده باد کاشفان آزادی اورسی به چشمم خورد. و پخش شد و هی آدم باید تند تند پلک بزنه که اشک نیاد پایین.
لعنت به این زندگی که برای ما ساختند.
ساعتها گذشته و سردرد نرفته.
ارسال یک نظر
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر