۰۲ تیر ۱۴۰۵

اپیزود بیست

 بعد از قزوین گفتم یه کم پادکست گوش بدیم؟

چرخیدم و اپیزود زنده باد کاشفان آزادی اورسی به چشمم خورد. و پخش شد و هی آدم باید تند تند پلک بزنه که اشک نیاد پایین.

لعنت به این زندگی که برای ما ساختند.

ساعت‌ها گذشته و سردرد نرفته.

هیچ نظری موجود نیست: