۰۲ تیر ۱۴۰۵

(بیست)

 می‌خوام به دوستم و مدیرم بگم که حقوقم رو بیش‌تر کنه ولی نمی‌دونم چطوری؟ توی بدترین زمان زندگیم، بهترین اتفاق رو رقم زد برام و حالا بعد از دو سال، مطرح کردن چنین موضوعی که حق طبیعی من هست برام سخته….

هیچ نظری موجود نیست: