تمرین روزمرهنویسی
میخوام به دوستم و مدیرم بگم که حقوقم رو بیشتر کنه ولی نمیدونم چطوری؟ توی بدترین زمان زندگیم، بهترین اتفاق رو رقم زد برام و حالا بعد از دو سال، مطرح کردن چنین موضوعی که حق طبیعی من هست برام سخته….
ارسال یک نظر
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر