از وقتی اینترنت ایران دوباره وصل شده، همه باهام جوری رفتار میکنن عین دورانی که اینترنت قطع بود. نه کسی زنگی میزنه نه پیغامی میده نه هیچی. من اگه حال کسی رو پرسیدم، پرسیدم. وگرنه انگار دیگه هیشکی از اعضای خونواده یا دوستام اینترنت ندارن.
احساس میکنم فقط من موندهم و ویلسون.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر