۰۴ تیر ۱۴۰۵

نانوشتن ۶

 امشب بیشتر دلم می‌خواد گوش بدم تا حرف بزنم. ترجمه وبلاگی‌اش میشه: امشب دلم می‌خواد بخونم‌تون، دوباره و چندباره، و حرفی ننویسم. 

گرما امان‌ام را بریده. 

هیچ نظری موجود نیست: