۰۶ تیر ۱۴۰۵

امروز داشتم با ف حرف میزدم تصویری،معمولا هر چند وقت یکبار بیرون قرار میذاریم دوسه ساعتی حرف میزنیم البته اون بیشتر، از فیلمهایی که بازی کرده وعوامل صحنه و.... حدود یکساعتی بود داشتیم حرف میزدیم گفت از کرونا به اینور اینجوری تصویری حرف نزده بودیما چقدر خوبه ،میشه چند روز یبار اینجوی قرار بذاریم هرکدوممنون قهوه و کیک هم بیاریم بشینیم گپ بزنیم . با خودم فکر کردم من اصلا ادم اینجور گپ زدن نیستم فقط در مواقعی که طرف ایران نباشه، یا یه چیزی شبیه کرونا ،در غیر اینصورت چرا واقعا ادم بشینه خونه تصویری معاشرت کنه؟ 
اون مراحلی که تایم میذاری برای راندوو میری یه مسیری رو بعد هرجایی که هست میتونی کلی ادم ببینی شاید اصلا اون وسطا با یه سری دیگه ادم معاشرت کردی ،یا اصلا یه خیابون جدید کشف کردی یه عالمه تصویر جدید ثبت کردی......
چرا باید بشینم تو خونه فقط یه نفرو ببینم ؟ 
یا مثلا یبار گفتم میای بریم افتاب بگیریم ؟گفت واا چرا تو تراستون نمیری بخوابی افتاب خوبی داره که، چجوری میتونن اینجوری باشن؟تعریف نشده تو سیستم من، 

هیچ نظری موجود نیست: